Documents
El projecte educatiu, la màxima expressió de l'autonomia dels centres, recull la identitat del centre, n'explicita els objectius, n'orienta l'activitat i hi dona sentit amb la finalitat que l'alumnat assoleixi les competències bàsiques i el màxim aprofitament educatiu.
PEC
Les normes d'organització i funcionament de centre són un document essencial que regula el dia a dia dels centres educatius. Aquestes normes estableixen com s'organitza el centre, quins són els drets i deures de l'alumnat i de les famílies, i com es gestionen els diferents serveis i activitats.
NOFC
La programació general anual és el document que guia la planificació acadèmica i l'organització del centre a l'inici de cada curs. Concreta accions del projecte educatiu i de direcció, incloent-hi l'estructura, els projectes, la previsió d'aprenentatges i els plans d'actuació, així com els criteris i procediments d'avaluació dels objectius.
PGA
El Pla de desenvolupament directiu vol esdevenir un referent clau per als directius públics del nostre país, una eina mitjançant la qual l'Escola d'Administració Pública de Catalunya els ofereix un nou espai d'aprenentatge basat en l'excel·lència, tot facilitant-los eines pràctiques que potenciïn les seves habilitats i que reverteixin en la millora de la gestió pública dins d'un marc de progrés i d'innovació.
PdD
El projecte lingüístic és el document que estableix com s'ensenya i s'utilitzen les llengües en un centre educatiu. Defineix el paper del català i, si escau, de l'aranès com a llengües vehiculars, el procés d'aprenentatge del castellà, les opcions en llengües estrangeres i els criteris per adaptar-se a la realitat sociolingüística del centre.
Projecte Llingüístic
L'estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d'actuació d'un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.
EDG
Mapa conceptual de les relacións entre documents
